شمع...

سکوت بارانی

سکوت باران پر از فریاد است واین فریادرافقط بعضی ازمردم می شنوند

شمع...

تا سحر اي شمع بر بالين من


امشب از بهر خدا بيدار باش


سايه غم ناگهان بر دل نشست


رحم کن امشب مرا غمخوار باش


کام اميدم بخون آغشته شد


تيرهاي غم چنان بر دل نشست


کاندرين درياي مست زندگي


کشتي اميد من بر گل نشست


آه ، اي ياران به فريادم رسيد


ورنه مرگ امشب به فريادم رسد


ترسم آن شيرين تر از جانم ز راه


چون به دام مرگ افتادم ، رسد


گريه و فرياد بس کن شمع من


بر دل ريشم نمک، ديگر مپاش


قصه بيتابي دل پيش من


بيش از اين ديگر مگو خاموش باش


جز تو ام اي مونس شب هاي تار


در جهان ، ديگر مرا ياري نماند


زآن همه ياران بجز ديدار مرگ


با کسي اميد ديداري نماند


همدم من، مونس من، شمع من


جز توام در اين جهان غمخوار کو؟


وندرين صحراي وحشت زاي مرگ


واي بر من ، واي بر من،يار کو؟


اندرين زندان ، امشب شمع من


دست خواهم شستن ازاين زندگي


تا که فردا همچو شيران بشکنند


ملتم زنجير هاي بندگي !

عکس شمع های رمانتیک و احساسی - AksFa.Net



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+ نوشته شده در پنج شنبه 30 خرداد 1392برچسب:,ساعت 14:38 توسط دالیا |